Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Hondziarz | użytkownik

imię i nazwiskoMatt adresŁódź zarejestrowany22.11.2007 @11:06:08 ostatnio na stronie11.06.2012 @00:01:53

fotografia motoryzacyjna
http://www.facebook.com/MateuszCholys


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.facebook.com/MateuszCholys
digarty152 komentarze2002 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~qpasystem    27.02.2009 @00:53:51
wyczekane ogólnie łącznie to z 200 godzin stania hehehe
_______
The more I see, the less I feel
~michu3city    19.02.2009 @09:38:51
Ano, pustynne safari w Egipcie
Quady też były fajne, ale za krótko.
_______
Miłego dnia
~Kurczaak    12.02.2009 @20:38:04
Zdecydowanie wolę reporterkę niż sesje ; )
~grzechuu    10.02.2009 @21:15:56
tak, ponownie tam zawitaliśmy.
nie zazdrośćcie tak, bo jeszcze jej nie będzie
_______
Foto moto | Motoryzacja | Automotiverigs [RIG] | Zdjęcia z rajdów | Architektura & zabytki
~GallardoFan    10.02.2009 @15:27:04
Dzięki za oceny I słowa krytyki Tak naprawdę to będę dążył do robienia takich zdjęć jak Ty
~MichalEC    08.02.2009 @23:05:52
Garaż + jedna żarówka nad dachem + statyw + kosmetyka w PS :P
_______
Nie wiem na jaki temat się wypowiedzieć, więc się wypowiem.
~tequila98    28.01.2009 @18:32:33
A może kiedyś się skuszę Moja "Pchełka" robiła już znacznie dłuższe trasy
~Szczep    28.01.2009 @11:08:15
No pięknie! Pełna klasyka dzięki, już sobie zapisałem :D
_______
http://www.szczepanek.carbonmade.com Szczep fotografia motoryzacyjna
zapraszam w moje strony
pozdrawiam
Szczep
~Szczep    27.01.2009 @21:26:36
A szkoda. Chętnie bym taką przytulił jeśli masz więcej, pokazuj. Jest piękne!
_______
http://www.szczepanek.carbonmade.com Szczep fotografia motoryzacyjna
zapraszam w moje strony
pozdrawiam
Szczep
~MttS    27.01.2009 @19:57:05
wygląda ślicznie.
~RingTheRing    27.01.2009 @13:02:16
no ba :D
_______
Zapraszam do komentowania i oceniania mojej galerii... ...
~Kurczaak    23.01.2009 @10:17:13
Ciężko jest, ciężko, głównie czasu brak :/
~hodura    22.01.2009 @21:27:45
no niezłe... ale musisz dac kadr ze "2cm" w góre, wiecej gory.... i przekrecic lekko w lewo... bo jednak dziwny skos troszke...

ale tak to baaaardzo wporzo
_______
rozwój jest nieunikniony... ciągle do przodu
+kret    22.01.2009 @19:05:19
lodz art center
+kret    22.01.2009 @18:46:06
to był łac
~wts    20.01.2009 @23:43:08
zajebista galeria...
obserwacja wskazana... a tymczasem idę pooglądać i po oceniać :D
pozdro!
~jarekx4    19.01.2009 @12:02:34
zacna galeria : ))))
mam tez kilka z driftu zapraszam
~37Mary37    18.01.2009 @23:08:46
nie ma z czym przesadzac pozdrawiam również
_______
ten dystans przyćmił by każdego, ale dla mnie to nic jest więc przedsięwzięłam ekspedycję^^
~Hehee    15.01.2009 @14:48:36
Przepraszam
~Hehee    15.01.2009 @13:28:25
aa, sry ale no dałem na diga więc czeg chcesz masz, widzisz :P
~AntiqueMatroS    11.01.2009 @17:20:32
Tak jak napisałem jakiś czas temu tak też robię proszę o opinie specjalisty w tej kategorii http://www.digart.pl/praca/3020358.html
~joltur    09.01.2009 @21:11:44
młody i zdolny, gratulacje
~HXC    08.01.2009 @13:36:47
siema nie tego jeszcze nie bylo ;/
~hodura    08.01.2009 @00:23:15
mozesz liczyc na szczerosc te inne "półgłówki" sie podniecaja bo tak nie umieja ale to nie jest sposob na ocene prawdziwej wartosci fotografii...
wystarczy spojrzec na folio... ludzi "rewelacjonujacych". Nie ta klasa Ale jak na twoj wiek i taki start to i tak jest szacunek

Pozdrówka
ostatnio edytowane: 2009-01-08 00:24:02
_______
rozwój jest nieunikniony... ciągle do przodu
~MttS    05.01.2009 @17:21:27
to całkiem nieźle.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 28 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt